Friday, April 16, 2010

PELAPIK TILAM TERAPIUTIK



Anda tak mempunyai masa untuk mengamalkan makanan sihat? badan selalu sakit2? selalu kebas tangan... kebas kaki bila duduk lama... jangan dibiarkan berlarutan.. kerana itu adalah tanda2 awal kemungkinan anda mungkin akan mendapat strok, sakit buah pinggang atau sakit tulang belakang..

Kebas2 itu adalah punca dari darah yang tidak dapat mengalir lancar. Kerana itu anda sering berasa kebas, sakit bahu dan sebagainya..

Apabila umur meningkat, lutut mula lemah dan sakit2. Tolonglah jangan biarkan ianya berterusan kerana ia akan menelan kos yang besar jika hendak merawatnya dan sakitnya pula nanti tak tertanggung oleh anda sendiri..

Mula gunakan pelapik tilam contiago ini yang dapat menlancarkan aliran darah anda dengan baik.. segala kebas2 anda pasti hilang walaupun menggunakan satu malam sahaja..

Pada yang mempunyai sakit sendi tulang atau sering sakit belakang atau bahu dan juga lutut amat berkesan menggunakan pelapik tilam istimewa ini. Penat bekerja seharian pun akan hilang bila anda dapat baring dan tidur di atas pelapik tilam ini.. Cubalah!anda pasti merasa puas hati dengan kebaikkan tilam ini yang tiada bandingannya dengan pelapik tilam biasa.

Kepentingan tidur yang tidak terganggu, mendamaikan dan merehatkan
Tidur yang baik menjelang malam tanpa sebarang gangguan adalah penting untuk kita semua, tidak kira muda atau tua, lelaki atau perempuan. Mendapat tidur merehatkan secukupnya di malam hari membolehkan kita bergiat lebih baik di siang hari. Sebaliknya, tidur terganggu membawa pelbagai masalah fizikal, mental dan psikologi, termasuk kelesuan berpanjangan, rasa mengantuk sepanjang hari, tidak mampu fokus atau memberi tumpuan kepada tugasan tertentu, tidak dapat membuat keputusan dengan baik, meningkatkan kerisauan dan kemarahan, serta perasaan tertekan. Pelbagai kajian penyelidikan menunjukkan bahawa kekurangan tidur juga menjadikan kita lebih lemah terhadap tekanan darah tinggi, obesiti dan kencing manis.


Lapik Tilam Terapiutik Bio-ion Contiago menggunakan kombinasi unik 11 lapisan bahan berkualiti tinggi khas untuk sokongan teguh tetapi lembut pada kepala, servik, tulang belakang dan tubuh serta rekaan berfungsinya melaras kepada kontur tubuh individu, sentiasa melaras-sendiri bagi melegakan titik tekanan dengan poket pengudaraan terbina-dalam dan permukaan busa runcing yang menggalakkan aliran udara bagi permukaan tidur yang lebih selesa. Lapik tilam ini direka cemerlang cengan busa berkualiti tinggi dan bahan-bahan lain seperti Bulu Bebiri Sintetik yang dilitupi fabrik Polipropilena Damask Jacquard menarik dan selesa yang berkualiti dengan perlindungan anti-hama, yang memberikan rasa kemewahan dan kelembutan. Selain membekalkan fungsi-fungsi Sinar Inframerah, Bio-Magnetik, Batu Mineral Jed dan Ion Negatif, ia juga mengandungi Elemen Pemanas Karbon Bertebat berkualiti tinggi untuk haba Terma yang semula jadi selamat dan penting bagi kebaikan yang tiada bandingan dalam mengoptimumkan kesejahteraan semasa anda lena di dalam kerehatan dan keselesaan tidur yang mendalam.

Selain itu ianya berfungsi untuk mengecas semula tenaga yang hilang semasa tidur. Amat sesuai untuk ibu-ibu lepas bersalin memulihkan tenaga yang hilang semasa bersalin dan juga untuk mempercepatkan proses penyembuhan atau pembaik pulih samada luka dalaman atau luaran lebih - lebih lagi selepas melakukanmelakukan pembedahan. Tidak lagi perlu bertungku. Wang dapat dicari tapi kesihatan yang hilang sukar dicari.



Jaminan produk lapik tilam terapiutik bio-ion contiago


Lapik Tilam Terapiutik Bio-ion Contiago dilindungi Jaminan Produk selama 1 tahun supaya anda yakin menggunakan dan menikmati kebaikan produk unik ini.



Single: RM 1,888
Queen: RM 2,988
King: RM 3998

No comments:

Post a Comment